Hurmatli mijoz!



“KDB Bank O‘zbekiston” AJ Boshqaruvi bankning mijozlar bilan ishlash bo‘linmalari faoliyatini yanada takomillashtirish hamda mijozlarga bank xizmatlarini ko‘rsatish sifatini yanada oshirish maqsadida ushbu so‘rovni tashkil etmoqda. So‘rov anonim holda o‘tkaziladi, ismi-sharifingizni ko‘rsatishingiz shart emas. Sizning fikringiz umumlashtirilgan tarzda ko‘rib chiqiladi va bank faoliyatini takomillashtirish yuzasidan takliflar ishlab chiqish uchun xizmat qiladi. Berilgan savollarga samimiy javob berasiz degan umiddamiz.

Bizning veb-saytimiz sizga yoqdimi?

Do'stlaringizga "KDB Bank" ni tavsiya qilasizmi?

Siz qachondan beri "KDB Bank" mijozisiz?

Contact Information

Contact telephone hotline: 78-120-28-71

E-mail address commission@kdb.uz

Iltimos, o‘zingizga tegishli quyidagi ma’lumotlarni bersangiz

Yoshingiz

1. Ushbu bankning faoliyatiga qanday baho berasiz?

2. Bank obro'-nufuzining oshishi yoki tushishi ko'proq kimning ish faoliyatiga bog'liq deb hisoblaysiz?

3. Bankda hisobraqamiga ega bo'lgan mijozlar bank ishidan qanchalik mamnun deb o'ylaysiz?

4. Bankda hisobvarag'iga ega bo'lgan mijozlar hisobvaraqlarni ochish va yuritish, hisobvaraqlar orqali hisob-kitob qilish bo'yicha ko'rsatilayotgan xizmatlarning qaysi jihatlaridan ko'proq mamnun deb o'ylaysiz?

5. Bankda hisobvarag'iga ega bo‘lgan mijozlar hisobvaraqlarni ochish va yuritish, hisobvaraqlar bo‘yicha hisob-kitob qilish bo‘yicha ko‘rsatilayotgan xizmatlarning qaysi jihatlaridan mamnun emaslar?

6. Iste’mol, ipoteka, ta’lim va boshqa kreditlardan foydalanish bo‘yicha bank ishidan mamnunmisiz?

7. Mijozlar iste’mol, ipoteka, ta’lim va boshqa kreditlardan foydalanish bo‘yicha bank ishining ko‘proq qaysi jihatlaridan mamnunlar?

8. Mijozlar iste’mol, ipoteka, ta’lim va boshqa kreditlardan foydalanish bo‘yicha bank ishining qaysi jihatlaridan mamnun emaslar?

9. Bankdan plastik kartalar orqali naqd pul mablag‘larini, omonat mablag‘larini olishda, milliy valyutani xorijiy valyutaga naqdsiz konversiya qilishda, bankning qimmatli qog‘ozlarini sotib olishda asossiz to‘siq va qiyinchiliklar bormi?

10. Yuqori turuvchi tashkilotga bank filiali faoliyati ustidan shikoyat (murojaat) qilishning qaysi usullarini samarali deb hisoblaysiz?

11. Bankning «Ishonch telefonlari» faoliyati haqida qanday fikrdasiz?

12. Qaysi yo‘nalishni bank operatsiyalarini amalga oshirishda korruptsiya alomatlari vujudga kelish ehtimoli yuqoriroq yo‘nalish deb hisoblaysiz?

13. Bank faoliyatini va mijozlarga xizmat ko‘rsatishni yanada yaxshilash bo‘yicha takliflaringiz va mijozlarga xizmat ko‘rsatish bo‘yicha boshqa fikrlaringiz? Yozing:

Contact Information

Contact telephone hotline: 78-120-28-71

E-mail address commission@kdb.uz

1. KDB Bank O’zbekistan xodimlari bank mahsulotlari va xizmatlari haqida kerakli ko'nikma va bilimlarga ega

2. KDB Bank O’zbekistan xodimlari do'stona munosabatda sizning talablaringizni bajarishadi

3. KDB Bank O’zbekistan xodimlari sizning talablaringizni o'z vaqtida tinglashga va javob berishga tayyor

4. Umuman olganda, men KDB Bank O’zbekistan xodimlaridan mamnunman

5. KDB Bank O’zbekistan tashqi ko'rinishi toza

6. KDB Bank O'zbekistonda mijozlar uchun yetarli va qulay o`rindiqlar mavjud

7. KDB Bank O'zbekistonda sizning ehtiyojlaringiz uchun yetarli xodimlar – Mijozlar bilan ishlash vakillari va kassa xodimlari mavjud

Contact Information

Contact telephone hotline: 78-120-28-71

E-mail address commission@kdb.uz