САВОЛНОМА

Мижозлар учун «КДБ Банк Ўзбекистон» АЖ Бош Офиси (Юнусобод еки Яккасарой филиали) ходимларига бўлган ишончни аниқлаш ва банкда коррупция ҳолатларини олдини олиш тўғрисида мижозлар фикри» мавзусидаги

Ҳурматли мижоз!

“КДБ Банк Ўзбекистон” АЖ Бошқаруви банкнинг мижозлар билан ишлаш бўлинмалари фаолиятини янада такомиллаштириш ҳамда мижозларга банк хизматларини кўрсатиш сифатини янада ошириш мақсадида ушбу сўровни ташкил этмоқда.

Сўров аноним ҳолда ўтказилади, исми-шарифингизни кўрсатишингиз шарт эмас. Сизнинг фикрингиз умумлаштирилган тарзда кўриб чиқилади ва банк фаолиятини такомиллаштириш юзасидан таклифлар ишлаб чиқиш учун хизмат қилади.

Берилган саволларга самимий жавоб берасиз деган умиддамиз.

1. Ўзингиз ҳақида қуйидаги маълумотларни берсангиз?
Жинсингиз:

Ёшингиз:






2. Ушбу банкнинг фаолиятига қандай баҳо берасиз?




3. Банк обрў-нуфузининг ошиши ёки тушиши кўпроқ кимнинг иш- фаолиятига боғлиқ деб ҳисоблайсиз?




4. Банкда ҳисобрақамига эга бўлган мижозлар банк ишидан қанчалик мамнун деб ўйлайсиз?



5. Банкда ҳисобрақамига эга бўлган мижозлар ҳисобварақларни очиш ва юритиш, ҳисобварақлар бўйича ҳисоб-китоб қилиш бўйича кўрсатилаётган хизматларнинг қайси жиҳатларидан кўпроқ мамнун деб ўйлайсиз?






6. Банкда ҳисобрақамига эга бўлган мижозлар ҳисобварақларни очиш ва юритиш, ҳисобварақлар бўйича ҳисоб-китоб қилиш бўйича кўрсатилаётган хизматларнинг қайси жиҳатларидан мамнун эмаслар?






7. Истеъмол, ипотека, таълим ва бошқа кредитлардан фойдаланиш бўйича банк ишидан мамнунмисиз?



8. Мижозлар истеъмол, ипотека, таълим ва бошқа кредитлардан фойдаланиш бўйича банк ишининг кўпроқ қайси жиҳатларидан мамнунлар?






9. Мижозлар истеъмол, ипотека, таълим ва бошқа кредитлардан фойдаланиш бўйича банк ишининг қайси жиҳатларидан мамнун эмаслар?




10. Банкдан пластик карталар орқали нақд пул маблағларини, омонат маблағларини олишда, миллий валютани хорижий валютага нақдсиз конверсия қилишда, банкнинг қимматли қоғозларини сотиб олишда асоссиз тўсиқ ва қийинчиликлар борми?



11. Юқори турувчи ташкилотга банк филиали фаолияти устидан шикоят (мурожаат) қилишнинг қайси усулларини самарали деб ҳисоблайсиз?



12. Банкнинг «Ишонч телефонлари» фаолияти ҳақида қандай фикрдасиз?



13. Қайси йўналишни банк операцияларини амалга оширишда коррупция аломатлари вужудга келиш эҳтимоли юқорироқ йўналиш деб ҳисоблайсиз?





14. Банк фаолиятини ва мижозларга хизмат кўрсатишни янада яхшилаш бўйича таклифларингиз ва мижозларга хизмат кўрсатиш бўуйича бошқа фикрларингиз?


Ишонч телефон рақами: (+998) 78 120-27-12
Электрон почта манзили: commission@kdb.uz

ВОПРОСНИК

На тему “Определение доверия клиентов в отношении сотрудников АО “КДБ Банк Узбекистан” (Головного офиса, Юнусабадского и Яккасарайского филиалов) и мнение клиентов касательно мер предупреждения коррупции в банке”

Уважаемый клиент!

Правление АО “КДБ Банк Узбекистан” ( далее “Банк”) организовывает настоящий опрос в целях дальнейшего совершенствования деятельности отделений, работающих с клиентами, а также для дальнейшего повышения качества оказания клиентам банковских услуг.

Опрос проводится в анонимном порядке, Ф.И.О. указывать не обязательно. Ваше мнение будет рассмотрено в общем порядке и будет служить для разработки предложений по вопросам совершенствования деятельности Банка.

Надеемся на Ваши искренние ответы, которые могут помочь в дальнейшем улучшении качества наших услуг.

1. Предоставьте, пожалуйста, следующие данные о себе?
Пол:

Возраст:






2. Как вы оцениваете деятельность Банка?




3. Как Вы считаете, с кем наиболее связано повышение или снижение репутации Банка?




4. Насколько, по Вашему мнению, клиенты имеющие счета в Банке довольны работой Банка?



5. Какими, по Вашему мнению, аспектами оказываемых услуг по открытию и ведению счетов, расчетов по счетам, наиболее удовлетворены клиенты, имеющие счета в Банке?






6. Какими аспектами оказываемых услуг по открытию и ведению счетов, расчетов по счетам, недовольны клиенты имеющие счета в Банке?






7. Довольны ли Вы работой Банка по предоставлению потребительских, ипотечных, образовательных и других видов кредитов?



8. Какими аспектами использования потребительских, ипотечных, образовательных и других видов кредитов наиболее удовлетворены клиенты?






9. Какими аспектами использования потребительских, ипотечных, образовательных и других видов кредитов недовольны клиенты?




10. Существуют ли необоснованные барьеры и трудности при получении наличности от банка через пластиковые карты, получении депозитных средств, безналичной конверсии национальной валюты в иностранную валюту, покупке ценных бумаг банка?



11. Какие, по вашему мнению, методы обжалования (обращения) на деятельность филиала Банка в вышестоящую организацию являются эффективными?



12. Какого Вы мнения о функционировании «Телефонов доверия» банка?



13. Какое направление считаете наиболее приверженным к возникновению признаков коррупции при осуществлении банковских операций?





14. Ваши предложения по дальнейшему улучшению деятельности Банка, обслуживания клиентов и другие замечания касательно качества обслуживания клиентов?


Контактный телефон горячей линии: (+998) 78 120-27-12
Адрес электронной почты: commission@kdb.uz

QUESTIONNAIRE

For clients in order to identify their trust in bank employees and their opinions in preventing corruption in the bank

Dear client!

The Management of KDB Bank Uzbekistan JSC conducts this poll in order to further improve the quality of services rendered by the Bank departments.

The poll is conducted anonymously so you do not need to show your name. Your opinions will be looked through in consolidated manner and will serve to work out proposals to enhance the bank activities.

We hope for your honest responses that would contribute to further improvement of quality services.

1. Please give the following information about yourself:
Gender:

Age:






2. How do you evaluate the bank's activity?




3. To which of the following is the Bank's reputation more related?




4. In your opinion how far are the clients satisfied with the bank services?



5. In your opinion which aspects of account opening, account maintenance, and account settlement satisfy the clients more?






6. In your opinion which aspects of account opening, account maintenance, and account settlement do not satisfy the clients?






7. Are you satisfied with the Bank's activity on issuing consumer, mortgage, education, and other loans?



8. Which aspects of issuing: consumer, mortgage, education, and other loans by the Bank are the most satisfactory?






9. Which aspects of consumer, mortgage, education, and other loans in the Bank are the clients not satisfied with?




10. Does the bank have groundless restrictions while obtaining cash through plastic cards and saving accounts, while converting national currency into foreign currency, and while purchasing securities of the bank?



11. What kind of complaints to higher bodies do you think are effective?



12. What is your opinion regarding helpline (trust phones) of the bank?



13. Which sphere do you think is more prone to corruption in performing bank transactions?





14. Please specify your proposals for further improvement of the Bank activity and the quality of the services rendered by the Bank?


Contact telephone hotline: (+998) 78 120-27-12
E-mail address: commission@kdb.uz